Sitemizin Teması Güncellenmiştir Altay version 1.2 Giriş Yap

Habbo BrainCMS için Rozet Yükleyici

Nasıl çalışır
Fikir basittir. Kullanıcılar Photoshop, Gimp, Paint ile ne olursa olsun kendi rozetlerini oluşturabilir ve ardından otelinize yükleyebilirler.
Rozetleri için bir ad ve açıklama girmeleri gerekir. Ayrıca bir badge_code ve rozeti resmi girmeleri gerekir. Bazı kurallar vardır, örneğin 40x40 piksel boyutu ve GIF formatı.
Bundan sonra personel, kat hizmetleri içindeki rozeti onaylayabilir veya reddedebilir. Eğer onaylarlarsa, rozetalbum1584ve karşılık gelen flash metinler (badge_name_XXX=XXX and badge_desc_XXX=XXX) external_flash_override_texts.txtdosyanın en altına yerleştirilir Ardından kullanıcı envanterinde rozeti alır. (db'deki users_badges içine eklenir). Personel rozeti reddederse, kaldırılır ve kullanıcı rozeti almaz.


GÖRÜNTÜ




ÖNEMLİ
için konum album1584 geçerli: / SWF'leri / c_images / album1584
Konum için external_flash_override_texts.txt geçerli: /swfs/gamedata/override/external_flash_override_texts.txt
sen sizinkine bunu değiştirmek için gereken farklı bir konum kullanmak eğer ikisi de farklı dosyalarda önceden kodlanmıştır.
Sen sahip olduğundan emin olmak gerekir okuma ve yazma erişimi hem aksi onun için değil işe gidiyor!
Görmek istediğiniz gelişmeler veya başka fikirleriniz varsa bana bildirin. Ayrıca bana bunu başka bir cms uygulamak istiyorum, ben şu anda en çok kullanılan cms bilmiyorum ama bu BrainCMS en çok kullanılanı geri ne zaman bilmiyorum.

İndir
Tüm cms burada bulunabilir: https://github.com/higoka/BrainCMS/tree/badge-upload   
Temelde sadece bir çatal ve bu BrainCMS son sürümü olup olmadığını bilmiyorum ama ben herhangi bir çalışma bulamadım Bu git repo yanında indirme bağlantısı.
Sadece değiştirdiğim dosyalara ihtiyacınız varsa bu zip'i indirin ve kendinizinkini benimkiyle değiştirin: https://github.com/higoka/BrainCMS/raw/badge-upload/badge-upload.zip
Bunu veritabanınıza aktarmayı unutmayın.

SQL:
DROP TABLE IF EXISTS `badge_upload`;
CREATE TABLE `badge_upload` (
  `id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
  `user_id` int(11) NOT NULL,
  `code` varchar(32) NOT NULL,
  `name` varchar(32) NOT NULL,
  `desc` varchar(128) NOT NULL,
  PRIMARY KEY (`id`)
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1;

Yorum Gönder

Çerez Onayı
Analiz etmek, tercihlerinizi hatırlamak ve deneyiminizi optimize etmek için bu sitede tanımlama bilgileri sunuyoruz.
oooh! hadi be
Görünüşe göre internet bağlantınızda bir sorun var. Lütfen internete bağlanın ve yeniden gezinmeye başlayın.
AdBlock Algılandı!
oohh hadi be! Dostum 2 kuruş para kazanıyoruz reklam engelleyici koyuyorsun kazanamıyoruz kapat bizim için :)
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.