Sitemizin Teması Güncellenmiştir Altay version 1.2 Giriş Yap

Habbo Hablike Pack [SQL,EMULATOR,CMS] [FİX] Sorunsuz İndir

YENİ HUBGACMSSİ SLOPT2.5 BY SYEC:

Özellikler :
-Youtube TV Eklendi ( :play link komutu ile çalışır.)
-Klavye Tuşları (Yön Tuşları) ile yürüme eklendi
-Hotel alert yeni komutu eklendi (:mesaj METİN komutu ile çalışır)
-Bilgi komutunun görünümü değişti.
-Futbol Topu %100 Fix (HLAT ORJİNAL TOPU)
-Client özel ERS Saldırı Koruması (L4,L7) Thanks selimrecep

*Mağaza Yenilendi*
*Ayriyeten yeni CMS kodlandı isterseniz değişebilirsiniz*
*HabboSWF değişmek isteyenler Hablon'dan izin alarak kullanabilir uyumludur*

Habbocuyum Emulator ( Cloud Rename )

Syec MelihTRK & HeadyShot & Gobernante & selimrecep & Hamachi & Semih Işık & xSefa


Pack Screenshot :



CMS+SWF+SQL+EMU


21 yorum

  1. arşiv hatalı indirdim de
    1. daha önce bir kaç kişide denedik sorunsuz çalışıyor tekrar indirirseniz rarı sorun olmayacaktır
  2. Babuş bu sql hatalı sanırım
    1. qral phpmyadminden yaptıysan navicattan dene bazen hata yapabiliyor
  3. abii karakteri baska yere atıyo nedeni ne olabilir



    1. karakteri başka yerde göstermesinin sebebi saat ayarı yapamamış olmanızdır
    2. eskiden aynısı bana da oldu netten baktım saat ayarlarında bi yer var nokta yerinde , yaptım girdim sorun tamam bu sefer de eşyalar yüklenmiyor en son delirdim bıraktım
  4. Kanka bu fixlenmis hali diyorsun ama youtube tv , telefon socket'i falan hepsi yok
    1. v2 de youtube tv eklenecek telefon socketi sitemizde bulunuyor
  5. Gerçekten internetteki en iyi cms swf buymuş bakmadığım yer kalmadı.

  6. otele giriş yapma kısınmına kadar bir sorun yok ama hotele gir diyince biraz yüklenip tekrar ana menüye atıyor nasıl düzeltebilirim yardımcı olursanız sevinirim
    1. Kuramadiysan yardim edebilirim bi aralar ben de kurmustum emu baglantisini yapamamissindir insta bssamet41
Çerez Onayı
Analiz etmek, tercihlerinizi hatırlamak ve deneyiminizi optimize etmek için bu sitede tanımlama bilgileri sunuyoruz.
oooh! hadi be
Görünüşe göre internet bağlantınızda bir sorun var. Lütfen internete bağlanın ve yeniden gezinmeye başlayın.
AdBlock Algılandı!
oohh hadi be! Dostum 2 kuruş para kazanıyoruz reklam engelleyici koyuyorsun kazanamıyoruz kapat bizim için :)
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.